0
خرید اینترنتی کود کار شما را آسان تر می سازد

خرید اینترنتی کود کار شما را آسان تر می سازد

دوشنبه 20 خرداد 1398
| 2415

خرید اینترنتی کود چه مزایایی دارد؟

خرید اینترنتی کود طبیعتا مانند سایر مواردی که به طور مجازی خریداری می شود، می تواند در زمانبندی خریدار تا حد زیادی صرفه جویی کند. کشاورزان و یا کاربران مصرف کننده می توانند به سادگی با فشردن چند کلیک کود مورد نظر خود را تهیه کرده و آن را درب منزل تحویل بگیرند. طبیعی است که چنین خریدی تا چه اندازه می تواند از نظر زمانی مفید و کاربردی باشد. تصور کنید اینکه شما به عنوان کشاورز یا مصرف کننده مسیری طولانی را برای رسیدن به فروشگاه مورد نظر خود سپری کرده و در نهایت نیز آن فروشگاه بسته باشد و یا محصولی که به دنبالش هستید در آنجا موجود نباشد، تا چه اندازه کلافه کننده و آزاردهنده خواهد بود. زمان زیادی برای این کار صرف کرده و علاوه بر این انرژی و هزینه مضاعفی نیز تلف شده است. بدون اینکه نتیجه دلخواه را بگیرید. لذا خرید اینترنتی کود این امکان را به شما می دهد که در کوتاه ترین زمان ممکن از محصولات موجود در تمام فروشگاه های اینترنتی دیدن کرده، مشخصات آن کود را به دقت مطالعه کرده و با پرداخت اینترنتی، آن را خریداری نمایید. اما از طرفی دیگر می توانید با خرید اینترنتی کود قیمت ها را به طور عینی مقایسه نمایید.
فروشگاه های اینترنتی بسیاری در شهر شما و یا سایر مناطق کشور طراحی شده اند که محصولات مورد نیاز کشاورزی از جمله کود نیز جزو ویترین آن ها محسوب می شود. هر فروشگاهی ممکن است به دلیل مسائل رقابتی، قیمتی متفاوت برای محصول یکسان ارائه دهد و یا قیمت محصولات مشابه با مارک و برند مختلف نیز متفاوت خواهد بود. خرید اینترنتی کود باعث می شود تا زمان کمتری قادر به مقایسه این قیمت ها و محصولات باشید. محصولی مقرون به صرفه اما با کیفیت حق هر مشتری می باشد که البته در خرید اینترنتی کود نیز میسر شده است. یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی کود دسترسی ۲۴ ساعته می باشد. شاید در روزهای تعطیل و ساعاتی از روز نیاز به محصولی مانند کود داشته باشید که فروشگاه های فیزیکی بسته بوده و یا در تعطیلات و استراحت به سر ببرند. اما خرید اینترنتی کود این فرصت را در اختیار شما قرار می دهد که هر ساعت از شبانه روز و تمام روزهای هفته خرید خود را انجام دهید. شما هیچ محدودیتی برای خرید کود از نظر زمانی نخواهید داشت.

خرید اینترنتی کود

معایب و یا مشکلات خرید اینترنتی کود چیست؟

خرید اینترنتی کود چنانچه پیش تر نیز عنوان کردیم مزایای بسیاری را پوشش می دهد که نسبت به خرید حضوری و فیزیکی برتری دارد. اما طبیعتا این نوع از خرید مشکلاتی نیز خواهد داشت. یکی از اصلی ترین مشکلات خرید اینترنتی کود، عدم امکان بررسی محصول مورد نظر از نزدیک و به طور حضوری است. شما به عنوان مصرف کننده شاید بخواهید کود مورد نیاز خود را از نزدیک لمس کرده و ظاهر و جنس و نوع آن را به طور ملموس ببینید. با اینکه در خرید اینترنتی کود نیز شما می توانید تصویر محصول و کالای مورد نظر خود را پشت صفحه کامپیوتر یا گوشی ببینید، اما عدم مطابقت تصویر با اصل محصول یکی دیگر از مشکلاتی است که خریداران فروشگاه های اینترنتی با آن مواجه می شوند. از سوی دیگر اگر فروشگاه اینترنتی و مجازی، انباری در شهر شما داشته باشد احتمال اینکه در همان روز ثبت سفارش محصول را دریافت کنید زیاد است. اما مشکل زمانی بروز می کند که شما برای دریافت و استفاده کود عجله دارید اما فروشگاه اینترنتی به شما اعلام می کند که حداقل ۷۲ ساعت از لحظه ثبت سفارش بایستی برای دریافت محصول صبر کنید! مطمئنا این زمان برای افرادی که عجله دارند، یک مشکل حائز اهمیت خواهد بود.

 

آیا خرید اینترنتی کود گران تر خواهد بود؟

خرید اینترنتی کود مانند هر تجارت و خرید دیگری مستلزم هزینه می باشد. این هزینه و قیمت برای محصولات مشخص با برند و مارک معروف اغلب یکسان است و فقط مقداری تفاوت به دلیل بازار رقابتی ممکن است مشاهده شود. اما در محصولاتی که به طور عمده به فروش می رسند، این اختلاف قیمت محسوس تر خواهد بود. البته قیمت ها در خریدهای حضوری و مجازی تفاوت چندانی ندارد، بلکه مسیر و هزینه ای که برای رسیدن به محصول خرج می کنید موجب بروز تفاوت ها می باشد. برای روشن تر شدن موضوع مثالی مطرح می کنیم. فرض کنید شما در روستایی بیرون شهر زندگی می کنید و برای خرید مقدار معینی از کودی خاص باید به فروشگاهی در داخل شهر مراجعه کنید. از آنجایی که مسیری نسبتا طولانی پیش روی دارید، بایستی در زمان مشخصی حرکت کنید. اگر وسیله نقلیه شخصی دارید، بایستی سوخت آن را تامین کرده و یا اگر با وسایل نقلیه عمومی راهی خواهید شد، به بلیط و یا پرداخت بهایی مشخص نیاز خواهید داشت. علاوه بر این هیچ تضمینی وجود ندارد که کود درخواستی خود را در آن فروشگاه بیابید و یا برای تهیه آن مجبور به گشتن در مغازه ها و فروشگاه های دیگر باشید. تمامی این مراحل هزینه بر و مستلزم صرف انرژی و زمان خواهد بود. این در حالیست که با خرید اینترنتی کود هیچ یک از این دشواری ها و هزینه ها مطرح نخواهد بود. بنابراین می توان گفت شما کود مورد نظر خود را با هر قیمتی که از طریق اینترنت و فروشگاه های مجازی خرید کنید، از نظر هزینه برای شما با صرفه تر خواهد بود.

خرید اینترنتی کود

تنوع خرید اینترنتی کود به چه شکلی است؟

خرید اینترنتی کود مطمئنا تنوع بیشتری در اختیار خریدار قرار می دهد. یک جستجوی چند دقیقه ای در فروشگاه های مجازی و اینترنتی این موضوع را به اثبات می رساند که شما می توانید از طریق خرید اینترنتی کود، تنوع بسیار زیادی از آن را مشاهده کرده و هر کدام که مناسب نیاز و بودجه شما است تهیه نمایید. کودهای شیمیایی، زیستی و بسیاری انواع دیگر را می توان در صفحات ساده دنیای مجازی پیدا کرد. علاوه بر این حتی برخی از فروشگاه های اینترنتی، مشاوره رایگان و حرفه ای را نیز در اختیار کاربر قرار می دهند تا با آگاهی بیشتر و اطلاعات بهتر اقدام به خرید نمایید. در نتیجه چرا نباید از خرید اینترنتی کود استفاده کنیم؟!      

مقالات مرتبط
  • نظرات کاربران
  • ارسال نظر
اولین نظر را شما ثبت نمایید